Az Ön márkája megérdemli, hogy mindenhol ott legyen! Ezeket a termékeket - és sok továbbit a kínálatunkból - saját címkéjével forgalmazhatja, saját márkáját értékesítheti, és saját személyiségét adhatja hozzájuk. A gyertyáktól, füstölőktől, szappanokon át az illóolajokig, most hozzáadhatja saját bélyegét, és népszerűsítheti márkáját.
Minden szükséges információ megtalálható a weboldal alján.
A kozmetikai termékek címkézése fontos lépés a márka bevezetésében. Ebben az útmutatóban végigvezetjük a kozmetikai termékek hatékony címkézésének folyamatán.
A kozmetikai termékek a test ápoására használt anyagok vagy készítmények széles körét foglalják magukban, olyan területekre összpontosítva, mint az arc, a bőr, a haj vagy a körmök. Ezeket a termékeket jellemzően helyileg alkalmazzák, és magukban foglalhatnak sminket, bőrápoló termékeket, hajápolási termékeket, illatanyagokat és testápolási cikkeket.
Néhány gyakori példa a kozmetikai termékekre: alapozó, rúzs, szemhéjfesték, szempillaspirál, hidratálók, tisztítószerek, samponok, kondicionálók, parfümök és dezodorok. Különféle formákban kaphatók, például krémek, testápolók, púderek, gélek, spray-ek és rudak, hogy megfeleljenek a különféle preferenciáknak és alkalmazási módoknak. Fontos megjegyezni, hogy a kozmetikai termékek különböznek a gyógyszerészeti termékektől, mivel nem egészségügyi állapotok diagnosztizálására, kezelésére vagy gyógyítására szolgálnak; elsődleges céljuk a megjelenés és a személyes ápolás javítása.
A címketerv véglegesítése előtt alapvető fontosságú, hogy megértse a kozmetikai termékek címkézésére vonatkozó jogi követelményeket a célpiacon. A törvények és rendelkezések országonként vagy régiónként eltérőek lehetnek. Győződjön meg arról, hogy címkéi megfelelnek a szabályozó testületek, például az EU/UK Kozmetikai Szabályzata vagy a helyi szabályozó hatóságok által meghatározott irányelveknek.
A nem kozmetikai termékek a cikkek széles skáláját ölelik fel, beleértve az illatanyagokat, illóolajokat, gyertyákat és különféle vegyi anyagokat. Ezeknek a termékeknek a megfelelő címkézése alapvető fontosságú a fontos információk fogyasztókhoz való eljuttatása és a szabályozási szabványok betartása szempontjából. Függetlenül attól, hogy a nem kozmetikai termékei veszélyesek-e vagy sem, vagy ha nyersanyagokról vagy keverékekről van szó, elengedhetetlen a címkézési irányelvek betartása.
Az alábbiakban néhány általános irányelv található a nem kozmetikai termékek címkézésére vonatkozóan az EU-ban:
Mindig ellenőrizze az adott ország vagy régió speciális címkézési előírásait és követelményeit, mivel ezek eltérőek lehetnek. Termékei biztonságának és átláthatóságának biztosítása érdekében elengedhetetlen az összes vonatkozó előírás betartása.
1. Termékazonosító
A termékek és az illat neve
2. A gyártó/forgalmazó/viszonteladó neve, címe és telefonszáma
Ez lehet a mi cégünk vagy az Öné, ha beszerzi CLP-dokumentumainkat (általában minden termékoldalról letölthető), és készen áll arra, hogy bárkinek átadja azokat, aki meg szeretné tekinteni. Lehet bármilyen értékesítési platform, például amazon, ebay vagy etsy stb.
3. CLP-információ, ha releváns (jelzőszó, mint például „❗️Figyelmeztetés”, „⚠️ Veszély”, Figyelmeztető mondatok, piktogramok)
Ez általában minden termékoldalon letölthető. A CLP-címkék célja, hogy könnyen érthetőek és konzisztensek legyenek a különböző veszélyes anyagok és keverékek között, segítve a felhasználókat és a fogyasztókat a vegyi anyagok kezelésével, tárolásával és ártalmatlanításával kapcsolatos tájékozott döntések meghozatalában.
4. UFI-szám, ha veszélyes keverékről van szó
Az UFI része a mérgezési központok harmonizált bejelentési követelményeinek az EU-ban. Az UFI-szám célja, hogy konkrét hivatkozást adjon egy adott keverékre, megkönnyítve a mérgezési központok számára a pontos összetétel azonosítását vészhelyzetek vagy veszélyes anyagokkal kapcsolatos események esetén. Segít abban, hogy a megfelelő tanácsokat és útmutatást azonnal megkaphassák. Minden egyes termékoldalon megtalálható a letöltéshez.
5. Névleges mennyiség
Fontos, hogy a termék névleges mennyisége vagy térfogata fel legyen tüntetve a palackon. A névleges mennyiség a palackban lévő termék mennyiségére vagy térfogatára vonatkozik. Ezt az információt általában szabványos mértékegységekben adják meg, például milliliterben (ml) vagy folyadékunciában (fl oz).